standard.jpg

Home / Klachten over onze diensten ?

Corsica en Kreta

Klachten over onze diensten ?

CDSCA wil een klantvriendelijke organisatie zijn.
Het kan echter voorkomen dat u vindt dat u onjuist behandeld bent of dat u ontevreden bent over de dienstverlening  van één van onze medewerkers. Is dit het geval dan kunt u uw ‘ontevredenheid’ het beste eerst bespreken met de betreffende medewerker. Een telefoontje of een persoonlijk gesprek kan het probleem (misschien) al oplossen.

contacteer HIER onze diensten EERST !!

Lukt dit niet, dan kunt u een klacht indienen.

 
Voor een contact met de klachtenmanager van de CDSCA dient u hem de schriftelijke stukken of mails voor te leggen, die bewijzen dat u de nodige stappen bij de administratie gedaan hebt om uw probleem op te lossen.
 
Uw klachtenmanager  bij de CDSCA is Mr. E. Baertsoenklachtenlogo-nl-small-pos_tcm120-30175.png

U kan schriftelijk contact met hem opnemen
CDSCA dienst Klachtenmanagement
t.a.v. Dhr. E. Baertsoen
Bruynstraat 1
Blok F0
1120 BRUSSEL

OF U kan hem contacteren via dit onderstaand contactformulier

Files must be less than 2 MB.
Allowed file types: gif jpg jpeg png pdf doc docx xls xlsx.